loading...

مهندسی

بازدید : 11
يکشنبه 10 بهمن 1400 زمان : 13:18

حوزه سئو دائماً در حال تغییر است و اگر نمی خواهید بر رتبه شما تأثیر بدی بگذارد، باید هر چند وقت یکبار استراتژی خود را تطبیق دهید. تاثیر کوتاه کننده لینک بر سئو را در ادامه این مقاله بررسی خواهیم نمود. از آنجایی که محتوا بخش بزرگی از استراتژی سئوی شما را تشکیل می دهد، بسیار مهم است که هیچ فرصتی را برای اشتراک گذاری صحیح آن از دست ندهید. اینجاست که استفاده از کوتاه کننده های لینک می تواند مفید واقع شود. کوتاه‌کننده‌های URL اساساً برنامه‌های آنلاینی هستند که URL معمولی شما را به یک نسخه کوتاه‌ تر تبدیل می‌کنند.

چرا از کوتاه کننده URL استفاده کنیم؟

برخلاف تصور رایج، استفاده از کوتاه‌کننده URL به سئوی شما آسیبی وارد نمی‌کند یا سئو از این طریق مختل نمی‌شود. مت کاتز در حین کار در گوگل ویدئویی در یوتیوب منتشر کرد که در آن درباره تاثیر کوتاه کننده های URL بر رتبه بندی جستجوی وب سایت صحبت کرد.به گفته کاتز، گوگل با لینک های کوتاه شده مانند تغییر مسیر استاندارد 301 رفتار می کند.

بنابراین، لینک های کوتاه شده تمام ارزش لینک خود را پاس می کنند موتورهای جستجوی دیگر هنگام مدیریت لینک های کوتاه شده از رویکرد مشابهی استفاده می کنند. هنگامی که یک موتور جستجو با یک لینک کوتاه شده روبرو می شود، موتور جستجو به صفحه ای که به آن هدایت می شود، تمام ارزش لینک را اهدا می کند. تغییر مسیرهای 301 اغلب هنگام تغییر مکان صفحات وب استفاده می شود.

اگر یک صفحه وب را به مکان دیگری در وب سایت خود منتقل می کنید، می توانید از تغییر مسیر 301 برای حفظ رتبه بندی جستجوی صفحه استفاده کنید. تغییر مسیر 301 به مکان قدیمی صفحه اضافه می شود که در آن کاربران را به مکان جدید صفحه هدایت می کند. پیوندهای کوتاه شده دقیقاً مانند این تغییر مسیرهای معمولی 301 با عبور دادن تمام ارزش لینک عمل می کنند. میتوانیم دریابیم که تاثیر کوتاه کننده لینک بر سئو سایت یک تاثیر مثبت است میتواند سبب ارتقاع رتبه شود.

مطالعه بیشتر: اهمیت سئو تصاویر در بهینه سازی سایت

کوتاه کننده های URL هنگام اشتراک گذاری محتوای شما مفید هستند

همانطور که همه ما می دانیم، برخی از رسانه های اجتماعی مانند توییتر دارای محدودیت هستند، بنابراین هنگام ارسال یک توییت باید مختصر و مرتبط باشید. بنابراین استفاده از کوتاه کننده URL می تواند به شما کمک کند تا به جای داشتن یک توییت با URL واقعا طولانی، اطلاعات دقیق تری در مورد محتوایی که پست می کنید قرار دهید. همچنین می‌توانید یک URL را علامت‌گذاری کنید تا بدانید که آیا محتوا توسط یک شرکت یا یک برند خاص به اشتراک گذاشته شده است یا خیر. پس علاوه بر تاثیر کوتاه کننده لینک بر سئو، بر روی اشتراک محتوا نیز کارا عمل میکند

URL های کوتاه شده جذابیت زیبایی شناختی بیشتری دارند

کوتاه‌کننده‌های URL قطعاً برای زیباتر کردن URL شما مفید هستند، به خصوص، همانطور که در بالا ذکر کردیم، هنگام اشتراک‌گذاری محتوای خود در رسانه‌های اجتماعی. اما زمانی که در حال تولید انواع دیگری از محتوا مانند تبلیغات چاپی یا اینفوگرافیک هستید و می‌خواهید پیوند خود را به روشی زیبا وارد کنید، می‌توانند مفید باشند. علاوه بر این، اگر خوانندگان شما از موبایل برای مشاهده محتوای شما استفاده می‌کنند، اگر URL کوتاه‌تری در آن ببینند، از تجربه کاربری بهتری برخوردار خواهند شد. اگر بخواهیم تاثیر کوتاه کننده لینک بر سئو را به صورت مستقیم در نظر نگیریم، کوتاه کننده لینک میتواند بر روی سئو به صورت غیر مستقیم نیز موثر واقع شود. پس تاثیر کوتاه کننده لینک بر سئو همواره مشخص است.

کوتاه‌کننده‌های URL می‌توانند با پیگیری ترافیک ارائه شوند

برای هر کسی که کنجکاو در مورد رفتار محتوای خود و نحوه دریافت آن توسط کاربران است، برخی از کوتاه‌کننده‌های URL، مانند Bitly معروف، به شما این امکان را می‌دهند که فعالیت‌های اشتراک‌گذاری پست/توئیت خود را در یک دوره خاص پیگیری کنید.
با این حال، مهم است که ببینید آیا این کوتاه‌کننده‌های URL برای SEO شما مضر نیستند و یا تاثیر کوتاه کننده لینک بر سئو سایت شما چیس. در واقع، هرچه محتوای شما بیشتر به اشتراک گذاشته شود، بهتر است، و اگر محتوای منتشر شده با URL کوتاه شده توسط الگوریتم های موتور جستجو شناسایی نشود، شرم آور خواهد بود.

کوتاه کننده URL چگونه کار می کند؟

کوتاه کننده URL ابزاری است که معمولاً مبتنی بر وب است که برای کوتاه کردن پیوند از طریق استفاده از تغییر مسیر. لینک اصلی شما را می گیرد و با لینک کوتاه تری جایگزین می کند. سپس می توانید پیوند کوتاه شده را در رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و سایر بخش های های وب منتشر کنید . هنگامی که کاربر روی آن کلیک می کند، به لینک اصلی شما هدایت می شود. هنگامی که پیوندی را از طریق کوتاه کننده URL اجرا می کنید، پیوند جدیدی با استفاده از دامنه سرویس ایجاد می کند. پیوند جدید اساساً شامل چیزی بیشتر از تغییر مسیر 301 به پیوند اصلی شما نخواهد بود. پس میتوانیم تاثیر کوتاه کننده لینک بر سئو را مثبت بشماریم.

ادامه مطلب در لینک زیر

https://seonabz.com/impact-of-link-shortener-on-seo/

بازدید : 203
چهارشنبه 8 بهمن 1399 زمان : 17:50

سايبان كاج بزرگترين تأمين كننده و نصب كننده سايبان مغازه در تهران است. با طيف وسيعي ازسايبان پاسيو و ايوان هاي شيشه اي كه ظرافت ظريفي را در خانه و باغ شما ايجاد مي كنند ، همچنين بنادر و كاروان هاي نوآور Carports و Caravan از حداكثر حفاظت از هر وسيله نقليه برخوردار هستند.

دامنه محصولات ما شامل ، سايبان هاي پاسيو ، سايبان هاي چوبي ، ايوان هاي شيشه اي ، سقف متحرك ، سايبان هاي بيش از درب ، سايبان ها و همچنين سايبان هاي مدرسه اي و تجاري است.

با تضمين حداكثر 10 سال ، خيالتان راحت مي شود كه سايبان ها و ماشين هاي حمل و نقل ما آزمون زمان را تحمل مي كنند - حتي اگر توسط آب و هواي غير قابل پيش بيني انگليس آزمايش شويد.

باران بياييد يا سايبان ها و ماشين هاي مخصوص ساخته شده ما را بدرخشيد به شما امكان مي دهد در تمام طول سال از فضاي بيرون خود لذت ببريد. از نشستن در باغ و استراحت قبل و بعد از كار گرفته تا پوشاندن وسيله نقليه خود ، بنابراين مي توانيد بدون خيس شدن از اتومبيل خارج شده و به خانه خود برويد - سايبان ها و كالسكه هاي شيك ما پناهگاه مناسب براي هر آب و هوا هستند. براي كسب اطلاعات بيشتر با ما تماس بگيريد.

سايبان شيشه اي Clearview جديد ما براي كساني كه بدنبال فضاي روشن هستند و اجازه مي دهد مقدار زيادي نور طبيعي براي فيلتر كردن مناسب باشد ، در حالي كه سايبان هاي پاسيو پلي كربنات برنز ما در ارائه يك صفحه حريم خصوصي با آرامش ايده آل هستند.

اكثر سايبان مغازه ما دوستانه DIY هستند و بنابراين به يك متخصص نصب نياز ندارند ، با اين وجود ما مي توانيم خدمات متناسب با هزينه اضافي را ارائه دهيم.
براي نقل قول اينجا را كليك كنيد

طيف گسترده اي از سايبان مغازه متناسب با سليقه شما و بودجه شما براي باغ شما طراحي شده است. براي ديدن نمونه هايي از نصب هاي اخير سايبان پاسيوي ما به صفحه گالري ما مراجعه كنيد يا براي اطلاعات بيشتر با شماره 0345 241 7182 با ما تماس بگيريد.

اگر شما در حال برنامه ريزي پروژه اي هستيد ، پروژه داخلي يا تجاري باشد ، Portman Asset Finance مي تواند بودجه اضافي مورد نياز شما را براي تأمين آرزوي خود تأمين كند. به دنبال اطلاعات بيشتر هستيد؟ با ما تماس بگيريد.

http://sayebankaj.com/

بازدید : 317
29 مهر 1399 زمان : 21:2

جهت تعمير يخچال و تعمير سايد باي سايد خود به يكي از مراكز تعمير مجاز تاپ امداد در سر تا سر تهران مراجعه فرماييد.

نوع مواد غذايي و چگونگي ذخيره مواد غذايي در يخچال شما مي تواند بر ميزان انرژي مصرفي تأثير بگذارد. در مقاله ي زير قصد داريم به نكاتي راجع به تنظيم دماي يخچال فريزر و سايد باي سايد بپردازيم.

۱)مواد غذايي را با دقت ذخيره كنيد

مراقب باشيد كه بيش از حد پر نشود. پر كردن يخچال شما مي تواند مانع گردش هوا در دستگاه شود. همچنين مايعات را پوشانده و از بسته بندي مواد در هنگام نگهداري در يخچال اطمينان حاصل كنيد. نه تنها غذاهاي باز موجود در يخچال طعم و مزه شان عوض مي شود بلكه رطوبت آزاد شده باعث مي شود كمپرسور يخچال فريزر و سايد باي سايد سخت تر كار كند.

۲)از يخچال فريزر و سايد باي سايد خود مراقبت كنيد

نگهداري صحيح يخچال شما نه تنها به ماندگاري بيشتر آن كمك مي كند بلكه به صرفه جويي در مصرف انرژي نيز كمك خواهد كرد. بررسي كنيد تا مطمئن شويد كويل هاي پشت يخچال به طور مرتب و بدون گرد و غبار هستند. تميز نگه داشتن اين جريان باعث مي شود جريان هوا بهتر انجام شود و باعث مي شود كمپرسور راحت تر كار كند. كار ديگري كه بايد مرتباً انجام دهيد ، يخ زدايي فريزر است. يخ زدگي هرگز نبايد از يك چهارم اينچ فراتر رود زيرا اين باعث كاهش راندمان انرژي مي شود. اطمينان از عدم وجود نشت هوا نيز مهم است. هنگامي كه هواي سرد فرار مي كند، كمپرسور براي جايگزيني آن سخت تر كار مي كند. تست پول را روي درب يخچال خود انجام دهيد. يك اسكناس بين درب قرار دهيد. اگر اسكناس به راحتي وارد شود، هوا در حال نشت است و لولاي آن بايد تعويض شود. اگر بيرون كشيدن اسكناس كار دشواري باشد، مهر و موم روي درب از نظر شكل مطلوبي است. در آخر ، مطمئن شويد كه كمپرسور هموار كار مي كند. كمپرسور همان چيزي است كه هواي سرد را در دستگاه تنظيم مي كند.

۳)دماي مناسب را تنظيم كنيد

اگر يخچال يا فريزر خود را به صورت نادرست تنظيم كنيد، مي تواند از انرژي بيشتري استفاده كند. يخچال و فريزرها نبايد خيلي سرد شوند. يخچال و فريزرها بايد دماي ۳۷ تا ۴۰ درجه فارنهايت را حفظ كنند تا در راندمان بالا كار كنند و هزينه انرژي را به حداقل برسانند. فريزرها بايد در ۵ درجه باشند. فريزرهاي مستقل براي نگهداري طولاني مي توانند در ۰ درجه تنظيم شوند. براي بررسي دماي يخچال خود ، يك دماسنج را در يك ليوان آب در وسط دستگاه قرار دهيد. دماسنج را بعد از ۲۴ ساعت بخوانيد. براي فريزر، دماسنج را بين بسته ها قرار دهيد. دوباره، دماسنج را بعد از ۲۴ ساعت بخوانيد.

۴)يخچال فريزر و سايد باي سايد خود را در جاي مناسب قرار دهيد

محل يخچال معمولاً توسط پريز برق و آب محدود است، اما در صورت امكان، يخچال را به صورت درست مستقر كنيد تا حداكثر استفاده از آن را بتوانيد بكنيد. اطمينان از وجود جريان مناسب هوا در اطراف يخچال و فريزر مي تواند به كارآمدتر بودن آن كمك كند. اگر دستگاه بين كابينت ها جا شده است، اطمينان حاصل كنيد كه هيچ چيزي كه در اطراف دستگاه نباشد كه مانع جريان هواي آن شود. در صورت امكان يخچال و فريزرها نبايد در نزديكي پنجره يا اجاق گاز قرار بگيرند. گرماي خورشيد يا وسايل آشپزي باعث مي شود يخچال فريزر و سايد باي سايد براي خنك نگه داشتن انرژي بيشتري مصرف كند.

https://topemdad.ir

بازدید : 168
يکشنبه 27 مهر 1399 زمان : 16:46

تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه و نشتي در لوله ها و خرابي هاي عمده لوله كشي در خانه ها ، آپارتمان هاي مسكوني و مشاغل بيشتر از آنچه كه ما مي خواهيم بپذيريم رايج است و باور اين كه هرگز براي ما اتفاق نخواهد افتاد آسان است. با اين حال ، هر ساله ، هزاران ساختمان ، دارايي و دارايي در اثر نشت آب آسيب مي بينند ، زمان ارزشمندي از دست مي رود و هزاران دلار براي بازيابي هزينه مي شود. آيا خوب نيست كه بدانيد از شما محافظت مي شود؟ PipeBurst Pro4 با كيفيت ترين و موثرترين سيستم تشخيص تركيدگي لوله و سيستم خودكار جلوگيري از آسيب آب در بازار است. ما راه حل هاي سفارشي ، خدمات برجسته مشتري ارائه مي دهيم و بهترين ضمانت را در صنعت داريم. مهمترين مسئله اين است كه PipeBurst Pro4 از مهمترين موارد زندگي شما محافظت مي كند. نه تنها ديوارها ، سقف ها و كف ها مي توانند جايگزين شوند. PipeBurst Pro4 از دارايي ، تصاوير خانوادگي ، آثار هنري مدرسه و بچه گانه بلوط محافظت مي كند. در خانه و محل كار شما ، سيستم كنترل نشتي اتوماتيك و سريع ما از اسناد مهم رايانه اي مانند پرونده هاي كارمندان ، قراردادهاي حقوقي و بايگاني پروژه ها محافظت مي كند. همچنين از درايوها و سرورهاي گران قيمتي كه اسناد در آنها ذخيره مي شود محافظت مي كند ، نيازي به ذكر تجهيزات ديگر با ارزش در ملك شما نيست. در خانه يا محل كار ، به PipeBurst Pro اعتماد كنيد تا 7/24 ساعت به شما آرامش دهد. امروز با ما تماس بگيريد يا با ما ايميل بزنيد و نمايشي در مورد چگونگي محافظت محصولات ما از دارايي هاي شما تنظيم كنيد.

http://asmatashkhis.com/

بازدید : 165
16 مهر 1399 زمان : 10:19

يك توسعه دهنده ي استراليايي تقريبا در آخرين مراحل توسعه ي نرم افزاري به منظور استفاده از توكن ADA و ديگر توكن هاي بستر كاردانو در انجام پرداخت ها مي باشد.

جرونيمو بكز انجام اين كار را به صورت داوطلبانه شروع نموده است. او مي گويد كه نه تنها به خاطر تعلق خاطر به اين ارز، بلكه با توجه به سرمايه گذاري اش روي آن، كاردانو را هدف اين پروژه قرار داده است. همچنين مي گويد كه كاردانو را آماده ترين بلاكچين براي ورود به صنعت مي داند كه قابليت رشد سريع از خود نشان مي دهد.

بر خلاف بقيه، فكر مي كنم اين يكي ساخته شده تا باقي بماند. بر خلاف اتريوم، اياس، ترون و بقيه شان كه هنوز در فاز آزمايشي براي كاربرد مقياس بزرگ تجاري مي باشند.

با توجه به متن باز بودن كدهاي آن، توسعه دهندگان مي توانند روي آن كار كنند و شخصي سازي صورت پذيرد و همچنين دريافت وجه توسط فروشگاه ها را بدون حضور واسطه ممكن مي سازد. پس از نصب برنامه كاربر هزينه را مستقيما به حساب فروشگاه واريز مي كند و هيچ فرد ديگري اين موارد را مشاهده نمي كند.

هم اكنون نيز پرداخت به كمك بيت كوين، اتريوم، بيت كوين كش، ليت كوين و دش در فروشگاه هاي شاپيفاي ممكن مي باشد اما انجام اين كار نياز به يك واسطه همچون بيت پي، گوكوين، كوين پيمنتز و كوين بيس كومرس دارد.

البته انجام اين كار با مشكلاتي هم همراه مي باشد. بكز در حين ساخت نرم افزار به مشكلي مرتبط با يكي از پروتكل هاي كاردانو برخورد كه مجبور ساخت يك كيف پول از صفر شد كه همين كار چيزي حدود 2 ماه زمان برده است. اين كار به منظور ايجاد قابليت تشخيص تمام تراكنش ها حتي با مقادير كوچك صورت پذيرفته است.

يه مرور امكان پشتيباني از افزونه ها وخدماتي همچون محاسبه ي خودكار و جدا كردن ماليات از دارايي هاي موجود در كيف پول ها نيز به آن اضافه خواهد شد. بدين ترتيب احتمالا تا انتهاي سال ميلادي شاهد رونمايي از اين نرم افزار خواهيم بود.

همچنين بكز پروپوزالي به كاردانو پراجكت كاتاليست ارسال كرده كه احتمالا برنده ي جايزه ي 200.000 دلاري تعيين شده براي پروپوزال برنده بشود.

http://didcoin.net

بازدید : 390
سه شنبه 8 مهر 1399 زمان : 12:21

با راهنما نماشويي ساختمان در خدمت شما خواهيم بود. ساختمان هايي كه از موادي مانند آجر ، شيشه ، چوب ، غشا ضد آب و روكش ساخته شده اند ، براي جلوگيري از پوسيدگي لايه ها ، به تميزكاري منظم نياز دارند. بسياري از مردم نمي دانند كه علت اصلي خرابي ساختمان ناشي از انتشار كربن است. اگر به طور مرتب تميز نشوند ، مي توان ظاهر زيبايي و جذابيت نماي ساختمان را تحت تأثير قرار داد.

حتي عناصر طبيعي مانند باران ، برف و باد مي توانند به طور مداوم بر نماي خارجي ساختمان تأثير بگذارند. رنگ آميزي باد اغلب در اطراف ديوارها و گوشه هاي ساختمانهاي بلند قابل مشاهده است ، در حالي كه لكه هاي آب باران در هر جايي كه جريان زيادي در زير سقف و پنجره ها وجود دارد ، قابل مشاهده است. براي مقابله با اين نوع فرسودگي ، مهم است كه خدمات نظافت حرفه اي را براي حفظ مواد و ظاهر ساختمان خود استخدام كنيد.

اگر همه اين مناطق مرتباً تميز شوند ، مي تواند در طولاني مدت از ساختمان محافظت كرده و از تعميرات بيشتر و بعضاً گران خراب جلوگيري كند – نگهداري آن از نوسازي ارزان تر است!

نماشويي منظم ساختمان

مالكان و متصرفين ساختمان بايد روي نظافت منظم نما و نماشويي ساختمان سرمايه گذاري كنند كه در طولاني مدت از نياز به تميز كردن سنگين و ساينده و هزينه هاي اضافي كه اين كارها متحمل مي شود جلوگيري خواهد كرد. برخي از رويه هايي كه يك شركت ساخت و ساز حرفه اي و خارجي مي تواند ارائه دهد شامل شستشوي فشار بالا و تكنيك هاي تميز كردن تخصصي است كه تميزي عميق و موثر را ايجاد مي كند. انتخاب تكنيكي كه به زيرانداز ساختمان شما آسيب نرساند مهم است. تمام فرايندهايي كه ما در خدمات تميز كردن املاك استفاده مي كنيم به طور خاص براي همين منظور انتخاب شده اند. آسيب به نماي خارجي ساختمان از نظر تعميرات و از نظر زيبايي شناسي مي تواند هزينه بر باشد.

اولين كاري كه يك شركت خدمات حرفه اي نظافت انجام مي دهد بررسي محل كار و ارائه برنامه كاري است. آنها همچنين محيط محلي و آب و هوا را ارزيابي مي كنند تا خطر وزش باد شديد را كه مي تواند از وقوع كار جلوگيري كند ، بررسي كنند.

از همه مهمتر ، آنها قبل از شروع به كار ، كل ساختمان و بازرسي ايمني سايت را انجام مي دهند و ابزار و تجهيزات ايمني آنها (كمربندها ، گهواره هاي سكو و غيره) از قبل بررسي و برچسب گذاري مي شوند.

خدمات حرفه اي تميز كردن ساختمان خارجي

شايان ذكر است كه نظافت خارجي تجارت شناخته شده اي مانند لوله كشي يا نجاري نيست. بنابراين ، بايد مراقب پيمانكاران بي تجربه اي باشيد كه پرسنل ماهر يا تجهيزات صحيحي براي انجام كار ندارند. خطرات آن چند برابر است. نه تنها كارمندان شركت نظافت مي توانند خود را در معرض خطر قرار دهند بلكه شما مي توانيد در نهايت با يك ادعاي بيمه روبرو شويد. همچنين ، ممكن است آنها از مناسب ترين محصولات يا تجهيزات نظافتي برخوردار نباشند و در نهايت به جاي افزايش ساختمان شما آسيب ببينند.

قبل از اينكه با يك شركت حرفه اي نظافت منعقد شويد ، بايد دقيقاً آنچه را كه بايد از قبل انجام شود ارزيابي كنيد و سپس تحقيق كنيد كه كدام شركت ها مي توانند اين خدمات خاص را ارائه دهند. تجربه و سابقه آنها را بررسي كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه از مشتريان موجود گواهي مي گيريد. پيمانكار دلخواه شما فقط مي تواند فعاليت هاي خاصي را انجام دهد ، اشتباه نكنيد كه از آنها بخواهيد تمام كار را انجام دهند ، اين مي تواند هزينه بر باشد. مطمئن باشيد ، تميز كردن فشار زياد در دستهاي اشتباه باعث آسيب جدي به بسياري از لايه هاي ظريف مي شود و حتي فضاي داخلي ساختمان را تحت تأثير قرار مي دهد.

نماشويي عبدي در تمام مراحل نظافت همراه شما خواهد بود.

http://xn----ymcbcc5dda4j7b64ejc5tha.com

بازدید : 386
10 مهر 1399 زمان : 9:52

دستگاه روكش بهداشتي اتوماتيك سرويس فرنگي نويساني مدل NS100C1 يكي از بزرگترين مشكلات استفاده از سرويس فرنگي تماس بدن با سطح توالت فرنگي ميباشد كه امروزه با استفاده از دستگاه هوشمند اتوماتيك سرويس فرنگي نويساني اين مشكل كاملا بر طرف شده است بطوري كه پس از نصب اين دستگاه بر روي سرويس فرنگي با استفاده از سنسور و يا دكمه بصورت اتوماتيك پوشش نايلوني مخصوصي بطور كامل تمام سطح دور سرويس فرنگي را ميگيرد و اين امر باعث ميشود تا هيچ گونه تماس مستقيم پوست و بدن با سطح فرنگي ايجاد نشود . اين دستگاه در واقع جايگزين درب توالت فرنگي ميشود و بواسطه اين دستگاه ديگر نيازي به قرار دادن دستمال بر روي دور توالت فرنگي و يا پد بهداشتي نخواهيد داشت همچنين نظافت و بهداشت سرويس فرنگي خود را تضمين ميكنيد اين امر از رسوبات و جرم در سطح سرويس فرنگي شما جلوگيري ميكند. مشخصات فني منحصر به فرد دستگاه روكش بهداشتي اتوماتيك سرويس فرنگي نويساني مدل NS100C1 قابليت كاركرد با برق شهري و باتري به صورت همزمان سوييچ اتوماتيك اسي دي سي در زمان قطع برق و استفاده از باطري AC/DC قابليت شارژ براي 6 ساعت و استفاده تا 2000 بار مصرف چرخش رول به دو حالت درون دستگاه و و خارج دستگاه (منبع تغذيه برق و باطري ) داراي سنسور و دكمه استيل ضد زنگ جهت تعويض كاور مجهز به ميكرو كامپيوتر و چراغ آلارم جهت اتمام رول دستگاه ، اتمام شارژ باتري و مشكلات فني دستگاه مجهز به سيستم درب آرام بند تا 50000 بار گارانتي ضد آب (بخار و فضاهاي مرطوب ) قابليت برش رول اتوماتيك بدون نياز به تيغه و قطعه برنده قابليت تعويض كاور(رول ) بدون نياز به باز كردن درب و روكش موتور دستگاه سهولت در كار رول توالت فرنگي مصرفي با كيفيت نانو آنتي باكتريال ضد حساسيت نچسب داراي استاندارد و گواهينامه از اروپا همچنين اخذ تاييديه ورود به بازار اروپا و آمريكا CE, SGS, نصب بسيار سريع و آسان و قابليت جابجايي دستگاه نويساني مدل NS100C1 سازگار با تمام مدل هاي توالت فرنگي و وال هنگ فلت و غير فلت طول CM 50 به بالا, مزايا استفاده از دستگاه روكش بهداشتي اتوماتيك سرويس فرنگي نويساني نصب سريع آسان و قابليت جابجايي دستگاه حل مشكل استفاده از سرويس فرنگي براي آن دسته از افرادي كه به پاكيزگي و بهداشت سطح مقطع فرنگي اهميت بسيار ميدهند . بسيار كارامد و مقرون به صرفه و بهداشتي جهت تمامي مكان هاي عمومي اعم از رستوران ها بيمارستان ها هتل ها و ... قابل توجه خريداران عزيز لطفا پس از دريافت كاورزن فرنگي به مشخصات داخل جعبه جهت نصب و راه اندازي مراجعه فرماييد

https://noavaranshidor.ir/

بازدید : 163
يکشنبه 6 مهر 1399 زمان : 18:37

ديفاي ها مبحث داغ ماه اخير بوده اند اما در همين زمان احتمال حركت صعودي قيمت دور از ذهن نيست. در همين حين مردم با توجه به اخبار اتريوم و ديفاي ها، ديگر راجب بيت كوين حرف نمي زنند. در گذشته بيت كوين به عنوان پرطرفدارترين و شناخته شده ترين كريپتو به منظور حركت هاي صعودي خود دوره هايي را پشت سر مي گذاشت. با هر اقبال عمومي به كريپتوها، بيت كوين به عنوان اولين و ارزشمندترين كريپتوي موجود در بازار، از رشد قيمتي قابل توجهي بهره مند مي شد.

در حال حاظر حضور آلت كوين هاي مختلف موجب تشكيل گستره اي از اخبار مختلف شده و از همين رو تازه واردهايي مثل ديفاي ها توجه بالايي را به خود جلب نموده اند. حتي آلت كوين ها نيز با قيمت هاي جذاب اين روزهايشان و حركت رو به بالاي اتريوم و خروج از اصلاح، توجه ويژه اي به خود جلب نموده اند.

ارزهاي جديدي همچون يوني سوپ (UNI) و يرن فايننس (YFI) بازار را با سودهاي رويايي خود تحت سلطه درآورده اند. در همين حين اكثر آلت كوين ها با افت قيمت مواجه بوده اند اما نه در حدي كه شروع روند نزولي را شاهد باشيم. تداوم اين روزهاي خوب براي آلت كوين ها بيشتر در سايه ي ديفاي ها رخ داده است. هرچند كه تجسم يك روند صعودي ناگهاني در آينده ي نزديك دور از انتظار نمي باشد.

با توجه به شرايط متصور در بازار رمز ارزها احتمال رشد ناگهاني قيمت ها در بازار كريپتو و به تبع آن رسيدن قيمت بيت كوين به 20.000 دلار دور از ذهن به نظر نمي رسد. البته به منظور تحقق اين هدف ابتدا بايد مقاومت 12.000 دلار شكسته شده و قيمت مدتي بالاي آن تثبيت شود. همچنين رسيدن قيمت به 20.000 دلار به معناي نوسان قيمت در اين حدود نمي باشد و امكان نزول قيمت به مقادير پايين تر پس از آن وجود دارد.

بازدید : 151
يکشنبه 6 مهر 1399 زمان : 12:31

با نکات نگهداری آسان ظرفشویی در خدمت شما هستیم. لوازم الکترونیکی به طور قابل توجهی انرژی و تلاش ما را ذخیره می کنند. ما برای انجام کارهای روزمره به آنها وابسته هستیم. دستگاه های الکترونیکی برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرند ، اما استفاده نادرست و استفاده نادرست از آن می تواند زندگی و عملکرد آن را تحت تأثیر قرار دهد. ماشین ظرفشویی یکی از وسایل الکترونیکی است که برای تمیز کردن ظروف کثیف ما استفاده می شود.

در اینجا نکات نگهداری آسان ظرفشویی آورده شده است تا ماشین ظرفشویی شما به طرز قابل توجهی کار کند و ظرف های تمیز را برای مدت طولانی به شما ارائه دهد. طبق گفته تاپ امداد ، تعمیر ظرفشویی بوش ، هر ماه دو بار فیلتر مخزن را تمیز کنید ، بهتر است باور کنید من می دانم که این یک کار است ، اما یک لحظه آن را در نظر بگیرید. اکثر گل و مواد زائد ظرف های شما به کجا می رود؟ خوب ، حدود ۷۵٪ با فاضلاب فرار می کند ، اما بقیه در فیلتر مخزن گیر می کنند. بیشتر آب هر شستشو برای هر چرخه شستشو باید ۲۰ یا ۳۰ بار از طریق کانال مخزن عبور کند. یک کانال آشفته فقط ظروف تیره را تحویل می دهد. هر ماه دو بار فیلتر سامپ را تمیز کنید.

برای تعمیر ظرفشویی بوش با مراکز تعمیر تاپ امداد تماس بگیرید.

بازوهای اسپری به طور مداوم متوقف می شوند

قسمت اعظم آبی که روی ظروف شما پاشیده می شود باید از طریق بازوهای اسپری عبور کند. بازوهای سمپاش مقدار کمی مواد غذایی دارند که در داخل آنها گیر می کند. این کار باعث کاهش کارایی دستگاه شما می شود. بازوهای اسپری را در هر صورت هر سال دو بار تخلیه و تمیز کنید.

چاقوهای تیز را پایین بگذارید

زالمن پولاک گفت من می دانم که به وضوح مشهود است. با این حال ، افراد بر روی ورودی ماشین ظرفشویی افتاده اند و بر روی تیغه تیز یا مانند آن آسیب جدی دیده اند. حتی ممکن است یک زن و شوهر از تیغه های تیز که لبه برش را برای چرخاندن در ماشین ظرفشویی تنظیم کرده اند ، عبور کرده باشند.

ماهانه یک چرخه خود تمیز اجرا کنید

ماشین ظرفشویی شما تلاش می کند هر روز ظرف هایتان را تمیز کند. هر چند وقت یکبار به آن یک روز رایگان بدهید و آن را بدون پرش اجرا کنید ، تا بتواند خودش را تمیز کند.

نکته. وقتی ماشین ظرفشویی خود را روی یک چرخه خود تمیز یا چرخه پاکسازی کار می کنید. چرخه را شروع کنید ، حدود ۲۰ دقیقه محکم بنشینید ، سپس ورودی را باز کنید و در اطراف یک کوزه سرکه بریزید. کاکائو یا سرکه سفید ، تفاوتی نمی کند. در آن مرحله ورودی را ببندید و بگذارید ماشین ظرفشویی چرخه خود را به طور معمول کامل کند.

پس انداز کردن با نکات نگهداری آسان ظرفشویی

سرکه نسبت به خرید قرص رسوب زدایی بسیار کم هزینه است. علاوه بر این ، بسیار بیشتر دوستانه است و در صورت تخلیه دستگاه به تصفیه خانه ها ، هیچ تأثیر منفی روی آب ندارد.

در نظر بگیر. آیا واقعاً انتظار دارید که یک ماشین ظرفشویی چرب و لاغر و بدون لزوم نتایج خیره کننده ای به شما بدهد؟

سبد کارد و چنگال

امروزه تمایل به تولید پلاستیک با کیفیت پایین وجود دارد ، آنها خیلی زودتر از زمان آماده شدن ماشین ظرفشویی برای جای دادن جدا می شوند. همه تولیدکنندگان ظرف حصیری جدید کارد و چنگال را به عنوان یک قسمت جدید تهیه می کنند ، با این حال ، آنها دائماً بسیار گران هستند. به eBay نگاه کنید. می توانید یک سبد کارد و چنگال ماشین ظرفشویی گسترده خریداری کنید که فوق العاده در دستگاه شما کار خواهد کرد.

بازدید : 195
شنبه 5 مهر 1399 زمان : 11:06

اگر به دنبال اعلام و نرخ روزانه قيمت جو و قيمت سويا ميگرديد ميتوانيد با كمي دقت در اين مجموعه تمامي قيمت ها را دنبال نماييد.

سال ۹۸ با توجه وضعيت هاي اقتصادي پيش آمده در سال قبل يك سالي پر از نوسانات قيمتي در تمامي عرصه هاي كاري مي باشد. يكي از اين حوزه هاي كاري كه امروزه با وضعيت نامبسامني در نرخ هاي مختلف قيمت دچار مشكل شده است نهاده هاي دام و طيور و غلات ميباشد. بر فرض مثال قيمت جو كه وردات آن از كشورهاي روس، آرژانتين، روماني،آلمان، قزاقستان صورت ميگيرد با اين نوسانات روبه رو شده است در سال ۹۷ به دليل حابجايي نرخ ارز و بالا كشيدن قيمت هاي نهاده به خصوص سويا همه به دنبال منبعي براي خريد سويا، ذرت، جو، كنجاله و خوراك هايي با قيمت هاي مناسب بودند كه بتوانند خود را از وضعيت هاي بد بازار دام و طيور نجات دهند. اين موضوع از يك طرف و در طرف ديگر قيمت هاي گوشت و مرغ هم باعث شد كه روند رو به رشد نهاده در كشور به چشم برسد، ما براي حل اين مشكل توانستيم با تدبريهاي كه اين مجموعه به كمك دولت انديشيد قيمت هاي روزانه را به اطلاع مشتريان برسانيم قيمت جو روزانه با توجه به وضعيت هاي بارگيري به دو صورت نرخ گزاري گرديده است كه اولا: قيمت جو زود بارشو و در مرحله بعد قيمت جو با تاخير كه با در نظر گرفت ارز ۴۲۰۰ توماني اعلام گرديده است.

فروش جو يكي از اقلام مهم در شركت كيميا زرين جهان پوشش ميباشد. جوهاي را كه با ارز ۴۲۰۰ وارد كشور ميشود را ميتوان به جو آلماني، جو روسي، جو آرژانتيني، جو روماني، جو قزاق و.. نام برد.

امروز تمامي مرغداران، گاودارن، دامدارن و حتي حوضچه هاي پرورش ماهي به دنبال خريد جو با قيمت هاي مناسب و سريع بار ميگردند كه ما خوشبختانه توانسته ايم اين نياز رابراي تمامي مشتريان تامين كنيم يكي از دلايل كمبود بعضي از محصولات و نهاده ها در كشور به وضعيت اعلام قيمت روزانه نهاده با قيمت هاي نجومي برميگردد، توصيه ما اين است كه قبل از خريد هر محصول تحقيق در مورد آن صورت گيرد كه با وضعيت پيش آمده و سو استفاده بعضي از افراد دچار مشكل و قيمتهاي وسوسه كننده نشويد.

https://kimiyazarrin.com

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 125
  • بازدید کلی : 9075
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی